مرکز مددکاری کوثر در روز بعثت پیامبر اکرم (ص) اقدام به  توزیع 700 پرس اطعام گرم بین خانواده های تحت پوشش خود نمود.

به گزارش روابط عمومی مرکز مددکاری کوثر، در روز پنجشنبه 19 بهمن ماه مصادف با بعثت پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم با همکاری طرح سفره پدری و مشارکت خیرین، 700 پرس غذای گرم بین مخاطبین خود توزیع نمود.

مدیرمرکز مددکاری کوثر ضمن تبریک عید بزرگوار مبعث گفت : به لطف الهی با مشارکت خیرین و همکاری طرح نیکوکاری سفره پدری، توانستیم به هر خانواده با توجه به تعداد اعضای آن بسته های غذایی تقدیم نماییم.

وی گفت : بِعثَت به برگزیده شدن حضرت محمد (ص) به پیامبری و آغاز رسالت او اشاره دارد که بنابر مشهور، در ۲۷ رجب سال چهلم عام الفیل روی داده است. از این‌رو در فرهنگ شیعی ۲۷ رجب، به عنوان «عید مبعث» گرامی داشته می‌شود. بعثت پیامبر سرآغاز دین اسلام و مقدمه برچیدن شدن بت‌پرستی از حجاز بود.

اصغر آقادادی افزود : توزیع غذا با اولویت و برنامه زمان بندی از طریق اطلاع رسانی قبلی به خانواده ها صورت می گیرد. غذاهای طبخ شده در ظروف یکبار مصرف و با حفظ کرامت انسانی توزیع می گردد.

این مرکز آمادگی دریافت هرگونه مشارکت های نقدی و غیرنقدی مردم خیراندیش و نیکوکار اصفهان در راستای خدمت به مردم مومن و کم برخوردار منطقه زنیبیه دارد. خیرین بزرگوار می توانید از طریق سامانه کوثر من در این امر مشارکت نمایید.