امسال هم مثل دانه های انار، در کنار هم زیبایی یلدا را دوچندان می کنیم.

به گزارش روابط عمومی مرکز مددکاری کوثر، پویش جمع آوری و توزیع اقلام خوراکی یلدا و لباس گرم به نیازمندان با همراهی مردم مهربان دیار نصف جهان با عنوان «یلدای کوثر» برگزار می شود.

مدیرمرکز مددکاری کوثر گفت : یکی از سنت های باستانی ایرانیان که بعد از گذشت سال ها همچنان به قوت خود باقی ست شب یلداست. این جشن در میان خانواده های ایرانی اهمیت زیادی دارد و ایرانی ها هر سال این سنت دیرینه را زنده نگه می دارند. در طولانی ترین شب سال دور هم جمع می شوند، خوراکی های خوشمزه می خورند، فال حافظ می گیرند و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها خاطرات گذشته و تجربیات زندگی خود را به عزیزانشان هدیه می کنند. یلدا سنتی زیباست که از نیاکانمان به یادگار مانده و در آن با برگزاری جشنی شاد به استقبال زمستانی سرد می رویم.

عظیمی نژاد در ادامه گفت مرکز مددکاری کوثر هر ساله با آغاز آذرماه اقدام به اجرای پویش ویژه شب یلدا نموده و با مشارکت مردم نیکوکار و شریف اصفهان بسته های ویژه این شب را تهیه نموده و بین خانواده های تحت پوشش خود توزیع می نماید.

وی افزود برآورد اولیه هر بسته پذیرایی که شامل مقداری میوه و تنقلات می باشد، مبلغ 200 هزار تومان پیش بینی شده است که خیرین می توانند با هر مبلغ دلخواه در این پویش مشارکت نمایند. همچنین افراد می توانند بصورت غیر نقدی و اهدا محتوای این بسته پذیرایی، ما را در اجرای این طرح یاری نمایند.

در پایان گفت : این پویش تا پایان آذرماه ادامه داشته و بسته های تهیه شده در شب یلدا بین خانواده ها با حفظ کرامت انسانی اهدا می شود.