پویش لبخند مهر برای دانش آموزان مستعد نیازمند در مرکز مددکاری کوثر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز مددکاری کوثر، یکی از اهداف مهم این مرکز همیاری و محیاسازی تحصیل برای دانش آموزان مستعدی است که تحت پوشش می باشند.

این پویش همچون سنوات گذشته در اواسط تابستان آغاز شده و اطلاع رسانی گسترده‌ی به منظور جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین می شود.

مدیرمرکز مددکاری کوثر گفت : در حال حاضر خانواده های تحت پوشش مرکز ، بیش از 250 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارند. با توجه به هزینه های بالای تامین نوشت افزار و ملزومات درسی، مرکز هر ساله اقدام به تامین بسته های آموزشی از طریق پویش «لبخند مهر» می نماید.

احمد عظیمی نژاد افزود این پویش از 25 مرداد ماه آغاز و تا 25 شهریورماه ادامه دارد. خیرین بزرگوار می توانند از طریق واریزهای نقدی به هر مبلغ دلخواه در این طرح مشارکت نمایند. نیکوکاران می توانند کمک های غیرنقدی خود را نیز به مرکز اهدا کنند.

وی همچنین گفت : مبالغ واریزی در راستای تامین هزینه های مانند تامین کیف و نوشت افزار ، فرم پوشش دانش آموزان، کمک هزینه شهریه تحصیلی، کتب درسی و کمک آموزشی،کمک هزینه مشاوره تحصیلی، کمک هزینه برنامه ها و کلاسهای فرهنگی آموزشی و فوق برنامه و کمک هزینه خرید تجهیزات و ابزار آموزشی (سیستم ، تلفن همراه و ، …)  می باشد.

ایشان در ادامه گفت : پس از پایان زمان پویش و خریداری اقلام، قبل از آغاز سال تحصیلی بسته های آموزشی بین دانش آموزان توزیع می گردد.