توزیع 330  پرس چلو خورشت در روز ولادت حضرت زینب (علیهاالسلام)

 

مرکز مددکاری کوثر در روز ولادت حضرت زینب کبری (علیهاالسلام) اقدام به  توزیع 330 پرس چلوخورشت سبزی همراه با نوشابه بین خانواده های تحت پوشش خود نمود.

به گزارش روابط عمومی مرکز مددکاری کوثر، در روز یکشنبه 28 آبان ماه مصادف با ولادت حضرت زینب کبری (علیهاالسلام) با همکاری طرح سفره پدری و مشارکت خیرین، 330 پرس غذای گرم بین مخاطبین خود توزیع نمود.

مدیرمرکز مددکاری کوثر ضمن تبریک روز پرستار گفت : به لطف الهی با مشارکت خیرین و همکاری طرح نیکوکاری سفره پدری، توانستیم به هر خانواده با توجه به تعداد اعضای آن بسته های غذایی تقدیم نماییم.

وی گفت : حضرت زینب کبری (علیهاالسلام) اسوه صبر و مقاومت و ایثار در اسلام است و با رشادت ها و صبوری خود قیام عاشورا را به ثمر رساند. زنان ما با الگو پذیری از عقیله بنی هاشم در سختی ها و مشکلات زندگی تمام عیار از خانواده و فرزندان خود پرستاری می کنند.

احمد عظیمی نژاد افزود : توزیع غذا با اولویت و برنامه زمان بندی از طریق اطلاع رسانی قبلی به خانواده ها صورت می گیرد. غذاهای طبخ شده در ظروف یکبار مصرف و با لحاظ ملاحظات بهداشتی ،همراه با حفظ کرامت انسانی توزیع می گردد.

لازم به ذکر است این مرکز همواره آمادگی دریافت هرگونه مشارکت های نقدی و غیرنقدی مردم خیراندیش و نیکوکار اصفهان در راستای خدمت به مردم مومن و کم برخوردار منطقه زنیبیه را دارد.