کبد چرب ؛

اخیرا به دلیل روی آوردن به زندگی ماشینی وعدم تحرک کافی، عادات غذایی نامناسب و استفاده بیش از حد غذاهای چرب, شاهد بروز بیماری های متفاوت کبدی در بین افراد هستیم که با توجه به وظیفه  مهمی که  کبد در دفع سموم و پالایش بدن ایفا می کند، گاهی، این امراض می تواند سلامتی انسان را به خطربیاندازد.
کبد چرب(Fatty-Liver) در پزشکی حالتی برگشت پذیر از تجمع واکوئولهای چربی در سلولهای کبدی است که با التهاب کبد مشخص می شود. ایجاد این بیماری در افرادی که الکل مصرف می کند بالاست، اما در کشورمان این بیماری دلایل دیگری نیز  دارد و به اسم «کبد چرب غیرالکلی» شناخته می شود. فرم غیرالکلی این بیماری در خیلی از مشکلات مختلف در بدن مثل دیابت، چاقی و سوء تغذیه ظاهر می شود.

کبد چرب سه‌ حالت دارد:
●  کبد چرب غیرالکلی: این مشکل زمانی ظاهر می شود که کبد درخرد کردن چربی ها دچار اختلال می شود و با تجمیع چربی در بافت های کبد، انسان دچار کبد چرب می شود
●  کبد چرب الکلی: این بیماری  جزء یکی از اولین مراحل امراض کبدی مرتبط  به الکل است. به سبب مصرف زیاد الکل کبد آسیب دیده و توانایی تجزیه چربی ها را ندارد.
●  کبد چرب بارداری: اگرچه  به ندرت شاهد چنین بیماری بوده ایم، با این وجود تجمیع چربی در بارداری می تواند موجب مشکلات اساسی چه برای مادر و چه  برای جنین شود.
تیم پزشکان طب سنتی با تکیه بر فرمولاسیون های گیاهی ابوعلی سینا و پس از تحقیقات بسیاری  موفق به تولید کپسول گیاهی پاکسازی کبد شده اند که محتوی گیاهانی از قبیل خار مریم و گل قاصدک و نیز زرشک و کنگر فرنگی و زردچوبه، که موجب  درمان کامل مشکلات کبدی، تقویت کبد، کمک به عملکرد منظم کبد و همچنین پیشگیری از بروز بیماری های کبدی خواهد شد و به این ترتیب شما طی 3 ماه دوره مصرف این محصول بی نظیر شاهد بهبود عملکرد کبد، دفع سموم آن و موارد زیر خواهید بود.

– بهبود درد در ناحیه مرکز شکم
– جلوگیری از سفیدرنگ شدن زبان
–  جلوگیری از عرق کردن زیاد
– رفع سیاهی دور چشم
– جلوگیری از خارش و سوزش چشم
– تغییر واضح رنگ پوست صورت و شادابی آن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *